Veterán blogger TAG

Sziasztok!


Szóval, most gondolom senki sem érti, hogy miért töltöm ki pont ezt a TAG bejegyzést, mikor ez az első bejegyzés a blogomon. Na jó, ez csak ilyen kötelező megjegyzés volt, ezek után feltehetően mindenki sejti, hogy nem ma kezdtem a blogos szakmát, csak nyitottam egy új blogot.
Igazság szerint nagyon rossz vagyok kezdő bejegyzésekben, így nem is szerettem volna semmi olyasmit, hiszen pontosan még én magam sem tudom, mi is lesz ezen a blogon. Az biztos, hogy ilyen TAG- és személyesebb bejegyzések lesznek, illetve tervezem pár haul posztot is, mert nagyon szeretem őket nézni más bloggereknél. Szeretem nézni, hogy más mire szórta el a pénzét.


1. Hány éve blogolsz?
Hű, ha nem számítjuk a hupont.hu-s két béna próbálkozásomat 2010 és 2011 között, akkor pontosan 2012. február 12-én tettem ki az első bejegyzésemet, ami azt jelenti, hogy hat éve blogolok. Vagyis pontosabban azóta vannak blogjaim.

2. Tartottál valaha hosszabb szünetet a blogolásban?
Igen. Az utóbbi három-négy évet tekinthetjük annak, azt hiszem. Voltak próbálkozásaim személyes- és történetes blogokkal is, de valahogy egyik se volt hosszú életű.

3. Mindig ugyanezt a nevet használtad?
Igen is meg nem is. Az első blogger nevem Gwenny - azt hiszem, de tuti valami ilyesmi volt, mert akkor éltem az Időtlen szerelem trilógia iránt való nagy rajongásomat az -, de ez nem volt hosszú életű, ugyanis átírtam a nevem Lucyra. Ez a név már végigkísért a ténylegesen aktív blogger pályafutásom során, mindössze annyi változott, hogy mikor hirtelen túl sok Lucy jelent meg, tettem mögé egy olaszos családnevet, így lettem Lucy Faiela. Ezután vonultam szünetre. Az egyszeri szárnypróbálkozásom alatt a saját nevem használtam, most pedig Lilingre van írva a blogger profilom. De hogy most, ennél az újrakezdésnél mi lesz a nevem? Még nem tudom, de majd szólok, ha rájöttem.

4. Mindig ugyanezen a címen blogoltál?
Nem, sok-sok blog volt az évek folyamán. Egy volt közöttük állandó, az Álmodj a csúcsig, ami egy történetes blog volt. Gondolom már senki sem emlékszik rá, de sebaj. Ezen kívül még volt pár történetes blogom, de azok nagyon tiszavirág életűek voltak. A címek a teljesség igénye nélkül: Aranyborostyán, Requiem egy álomért, A víz avatárja. Csak ennyire emlékszem, de szinte biztos, hogy volt még, illetve volt egy személyes blogom, ami Lucy’s mad things néven futott. És ennyi, azt hiszem.

5. Változott az évek során a blogod témája?
Többnyire csak két „műfajban” alkottam, történetes- és személyes blogban. Ebből is inkább a történetes volt a jelentősebb. Ott pedig mindig voltozott a műfaj, de a szerelem szinte állandó volt.

6. Milyen eszközöket használtál régen és milyeneket most a blogoláshoz?
Laptop, Word, egy kényelmes hely, ahová le lehet ülni pötyögni, nagyjából pont ennyi akkor és most is. 😊

7. Vannak olyan olvasóid, akik a kezdetektől követik a munkásságodat?
Hm… nem, azt hiszem, hogy nincsenek. Ruta Feelt volt az, aki annak idején bevezetett a blogger és a blogolás világába. Egy ideig vele is beszéltem minden történetemről, és nagyon sokat segített a kezdetekben. Illetve Leah Hope Eastbrook, akivel még nagyon régóta beszélek, nagyjából az Álmodj a csúcsig kezdete óta, ugyanis az a blog hozott össze minket, hogy úgy mondjam.

8. Vannak bloggerek, akikkel már személyesebb kapcsolatot is kialakítottál?
Az előző kérdésnél említett Leah, akivel többször is találkoztam személyesen, és ott voltam a diplomakoncertjén is, és még egy jó pár dolgot is csináltunk együtt.

9. Megváltozott a környezeted hozzáállása a blogoláshoz, a te blogodhoz?
A környezetem nem tudja, hogy blogolok. Régen is csak Anna, a legjobb barátnőm olvasta a történetes blogomat, meg talán még egy ismerősöm tudott róla, de ennyi. Most se tervezek senkit se beavatni, főleg azért, mert szeretnék személyesebb jellegű, kicsit talán hisztis bejegyzéseket is írni. Ezekben persze nem járatok le másokat, maximálisan rébuszokban, ködösítve fogok beszélni. Mindössze csak azért, hogy kiírjam majd magamból a dolgokat.

10. Szerinted miben fejlődtél leginkább a blogolás tekintetében?
A fogalmazásom fejlődött, és talán picit a helyesírásom is, annak ellenére, hogy még most is bőven vannak elgépeléseim.

11. Akadt-e az életedben olyan lehetőség, amihez azért jutottál hozzá, mert blogolsz?
Igen, részt vettem még Lucy Faiela néven egy novellaversenyen, ahol második lettem és nyertem egy könyvet.

12. Van olyan téma, amiről megbántad, hogy írtál?
Nem, azt hiszem, hogy nem volt ilyen. Vagy ha mégis, akkor nem emlékszem rá.

13. Mi az, amit ma már másképp csinálnál a blogodon/blogoddal, mint régen?
Nem nyitnék annyi történetes blogot felindulásból, úgy meg pláne nem, hogy csak az aktuális, nyitó fejezet van megírva.

14. Melyik a valaha megírt kedvenc blogbejegyzésed?
Egy novella. Alapvetően nem szeretem a novellákat, mert nekem rövidek ahhoz, hogy rendesen kibontsam a sztorit, de szerintem ez nagyon jól sikerült, annak ellenére, hogy az Álmodj a csúcsig egyik kiegészítő fejezete volt. Már-már jobb is mint a történet akkori verziója. Itt lehet megtekintetni, ha esetleg érdekel valakit.

15. Kaptál valaha olyan kritikát, ami miatt lényegesen megváltoztattál valamit a blogoddal kapcsolatban?
Hm… igen. Egyszer többen is kritizálták a menüm kinézetét az egyik történetes blogon. Csak sokadik szólásra ugyan, de végül lecseréltem.

16. Szerinted mennyi ideig fogsz még blogolni?
Ameddig jól esik. Lehet, hogy csak ez az egy bejegyzés lesz a blogon, maximum kettő, de az is lehet, hogy ez valami új kezdet, és évekig vezetem majd ezt a blogot. Meglátjuk, hogy hogy hozza a sors.

17. Mit gondolsz, mennyire sikerült az évek alatt a blogodon közvetíteni önmagadat, a személyiségedet?
Azt hiszem, hogy semennyire. Alapvetően egy elég introvertált személyiség vagyok, mindezek felett megfelelési kényszerem is van. Így amikor nem történetet írtam, igyekeztem borzasztóan megfelelni a „normáknak”, már ha léteznek olyanok. De most ezen szeretnék változtatni és teljesen magamat adni, amennyire az lehetséges.

18. Fogalmazd meg, mit jelent számodra a blogolás és a saját blogod!
Egy szabadidős tevékenységet, egy naplót. Egy hely, ahová bizonyos keretek között bármit leírhatok, és - szerencsésebb esetben még visszajelzéseket is kaphatok arról, hogy tényleg jól látom-e a dolgokat vagy sem. Illetve a blogom még egy hely, ahol elengedhetem a fantáziámat.

19. Írj egy dolgot, ami szerinted igazán egyedi a blogodban, és kiemeli azt a tömegből!
Még csak most kezdem a blogot, így nincs ilyen. De szerintem valamilyen szinten minden blog egyedi, hiszen minden ember más. És amíg az író csak picit is magát adja, az már egyedivé teszi a blogot.

Egyelőre névtelen blogger

2 megjegyzés:

  1. Szia,

    Sok sikert a blogoláshoz. Látom, olyan friss az oldal, hogy szinte még ropog. Kellemes a hangulata az oldalnak, és könnyen ki lehet igazodni rajta.

    Jó ötlet volt egyébként, hogy egy TAG-el kezdtél, mert így személyesebb, mint egy részletes bemutatkozás. :D

    A cserében pedig benne vagyok, ki is leszlek perceken belül. :D

    Üdv
    Brukú

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen a kedves szavaidat :3. Örülök hogy tetszett a TAG. És természetesen én is kitettelek ^w^

      Törlés