Spooktober #2

Sziasztok!


Hát, nem majdnem 10 nap múlva szerettem volna hozni a Kathryne által készített Spooktober második részét, ám így alakult. A hétköznapjaim zsúfoltak voltak, a hétvégéimen pedig a szobámat pakoltam és az új bútoraimat raktuk össze. Így volt mit tennem.
Nem is szeretném ennél bővebb lére ereszteni ezt a beköszönést. Mert amúgy se tudnám. Inkább olvassátok szeretettel a 30 kérdésre a 30 válaszomat. Remélhetőleg a következő három bejegyzést még sikerül októberben megejtenem.



1. Kedvenc horror vagy Halloween témájú zene?
Az igazság az, hogy nem volt nehéz választás, mivel nem sok Halloween témájú zenét vagy éppen filmet ismerek, horrort pedig egyáltalán nem nézek. Egészen biztosan nem tudnék utána aludni. Éppen ezért a lehető legsablonosabb a választásom, mely nem más, mint a This is Haloween, de nem a Marilyn Manson-féle verzió, hanem az, ami a Karácsonyi Lidércnyomás című mesében elhangzik.

2. Nevezz meg valamit, amire mindenképp szükséged lenne, ha egy elhagyatott épületbe kerülnél!
Hm... mobiltelefon. Nem feltétlen azért, mert a huszonegyedik század gyermeke vagyok, hanem azért, mert abban minden van. Fény, internet és ezzel együtt minden tudás. Bár tény, ha nincs térerő, akkor csak elemlámpaként funkcionálhat.

3. Kipróbáltad már valaha a Ouija táblát?
Nem, pedig izgalmasnak tűnik. Bár nem tudom, hogy mennyire tudnék hinni benne.

4. Kedvenc horrorfilmes főgonosz? Miért ő?
Nem szeretem a horrorfilmeket, nem is láttam sokat, maximum hármat, így nem igazán tudnék kedvenc főgonoszt mondani. Ezért a válaszom nemesen egy egyszerűen annyi, hogy: nem tudom.

5. Mi a legbosszantóbb/legijesztőbb dolog ami valaha történt veled, mikor egyedül voltál?
Az, hogy dörömböltek az ajtónkon. Na jó, ez így egészen furcsán hangzik, így elmesélem a teljes történetet. Szóval, 10-11 éves lehettem, tél volt és szombat. Anyukám éppen egy távolabbi rokon temetésén volt. Milyen ironikus, tekintve, hogy éppen egy halloweeni TAGet töltök. Így egész nap egyedül voltam otthon. Ebben a korban nagyon parás voltam, szóval mindentől megijedtem. Már bőven estefelé jártunk, mikor hirtelen valaki dörömbölni kezdett a bejárati ajtónkon, aztán kiabált valamit, de nem értettem mit. Higgyétek el, a néma csendes lakásban ez nagyon ijesztő volt. Mint utóbb kiderült, csak a csatak részeg keresztapám volt, hogy nyissam ki az ajtót. De ott és akkor nem hazudok, lepergett előttem az életem.

6. Ha lehetőséged lenne a barátaiddal egy éjszakát eltölteni egy kísértetházban, megtennéd?
Igen. Bár tuti én lennék az, aki a legjobban fél, de egészen biztos, hogy megtettem volna.

7. Hiszel a babonákban?
Nem.

8. Láttál valaha valamit/valakit, ami/aki a valóságban nem is volt ott?
Szerintem igen, de erről majd a Spooktober #3-ban beszélek részletesebben a paranormális élmények részben/posztban.

9. Melyik városi legenda rémiszt meg a legjobban?
Azt hiszem, hogy nem én vagyok a leghalloweenesebb ember. Nem igazán ismerek egy város legendát sem, hacsak az nem számít annak, hogy a Népszínház utca veszélyes, amit pedig ismerek, az inkább japán, mintsem magyar.


10. Inkább az látványos vagy az elgondolkodtató horrorfilmeket szereted?
Elgondolkodtató. Azt hiszem, ha szeretném a horrort, akkor inkább ez elgondolkodtatót nézném, nem pedig azokat, ahol csak az értelmetlen trancsírozás és a belek folynak.

11. Hiszel abban, hogy nem csak a mi világunk létezik?
Igen. Ha a túlvilágra és a szellemekre vonatkozik a kérdés, akkor azért, mert úgy hiszem, hogy a halál után mindenképpen történik velünk valami. Azt nem tudnám megmondani, hogy mi, és igazából ötletem sincs, de azt egyszerűen nem hiszem, hogy meghalunk, és mindennek vége. Az akkor rettentően ijesztő és végtelenül szomorú lenne.

12. Próbáltál már ki valaha egy bájitalt, varázslatot?
Még nem, valahogy furcsa, de eddig soha sem gondoltam ilyesmire.

13. Könnyen meg tudnak ijeszteni téged?
Igen, határozottan. Néha már attól is megijedek, ha néma csöndben ülök, és valaki úgy szól hozzám, hogy arra éppen nem számítok.

14. Próbáltad valaha megidézni Bloody Mary-t?
Nem tudom. Komolyan. Arra emlékszem, hogy egy filmben láttam hogy kell (aztán jól meg is ölték a csajt aki "megidézte"), de most arra nem emlékszem, hogy én is megpróbáltam-e, vagy sem. Az tuti, hogy meg akartam, de hogy lejutottam-e odáig, hát, fogalmam sincs.

15. Hisz a démonokban/ördögben/rossz lelkekben?
Igen, hiszek a pokolban és valakiknek ott is lenni kell. Kell a társaság, mikor a humorom miatt odakerülök majd.

16. Ha egyedül vagy otthon, és lépéseit hallasz a házában, mit csinálsz?
Elgondolkodom azon, hogy tényleg egyedül vagyok-e, és ha igen, akkor reménykedem benne, hogy csak a fenti szomszéd volt. Ha viszont ki kell mennem ,tuti minden villanyt felkapcsolok, mert mint tudjuk, a fény jó, elűzi a rossz dolgokat.

17. Ha át kélne élned az egyik horrorfilm cselekményét, melyiket választanád? Miért?
Sajnos még nem láttam egy horror filmet sem, így erre a kérdésre sajnos nem tudok válaszolni.

18. Ha csak egy halloween jelmezt viselhetnél életed további részében, mi lennél?
Itt most a Google Pajtás segítségét vettem igénybe, mivel itt nem jellemző a halloween, így hirtelen a mainstream jelmezeken kívül nem tudtam volna mást mondani. Itt azonban két dolog történt. Találtam egyet, ami nagyon tetszik - és tényleg haloweenes -, valamint rájöttem, hogy már nem csak az ijesztő jelmezek a menők. Az én választásom mindenesetre EZ lenne. Tetszik a ruha színe, hogy hosszú, de nem túl vastag az anyag, így lehet rá öltözni, és talán nyáron se lenne belőlem sült. (Bár ha nem kell a hagyományos értelemben vett jelmeznek lennie, akkor EZ lenne az, smink nélkül, az szerintem nem illik hozzá.)

19. Mentél valaha éjjel a temetőbe? Történtek veled ott furcsa dolgok?
Csak sötétedés után, azt is karácsonykor és családdal. Szóval, nem igazán.

20. Mi lenne a választott fegyvered egy zombiapokalipszis esetén?
Valami elektromos pisztoly, ami megrázza a zombikat. Lehet nem élnek, de vizet még ők is tartalmaznak.


21. Inkább mennél el egy halloweeni buliba, vagy öltöznél be és játszanál csokit vagy csalunkot?
Csokit vagy csalunk, ez nem kérdés. Bulik itt is vannak szép számmal, ám ez a játék itthon nem elterjedt. Szóval inkább azt próbálnám ki, különlegesebb lenne.

22. Egy horrorfilmben vagy. Milyen karakter lennél? Aki megoldja a rejtélyt, aki kinyitja azt a bizonyos dobozt, vagy aki elsőként esik el?
Vagy az, akit elsőként nyírnak ki, vagy pedig az, aki megoldja a rejtélyt. Az igazság az, hogy még sosem voltam semmilyen krízishelyzetben. Így két dolgot tudok magamról elképzelni: vagy annyira lesokkolok, hogy mindennek vége, vagy annyira összeszedem magam, hogy megoldom a szitut.

23. Láttál valaha olyan filmet, ami után nem tudtál aludni? Ha igen, melyik volt az?
Ó, jaj. Ez egy vicces válasz lesz. Igen, láttam, a Vasálarcos című filmet. Nem tudom miért, de az ötéves énem nagyon nem tudott tőle aludni, mindig láttam maga előtt a jelenetet, hogy DiCapriora visszaerőltetik azt az álarcot.

24. Filmnézés közben te vagy az, aki végigbeszéli az egész filmet, aki minden ijesztő résznél becsukja a szemét, vagy aki gond nélkül nézi végig az egész horrofilmet?
Aki az ijesztő részeknél becsukja a szemét. Ez minden filmnél így van, amit csak nézek, és ez az undorító jelenetekre is vonatkozik.

25. Melyik típusba tartozol? Aki ijeszt, vagy akit megijesztenek?
Akit megijesztenek. Szerintem még soha sem ijesztettem meg senkit.

26. Kedvenc ijesztő könyv?
Brenna Yovanoff: Az ​elcserélt. (Talán ez az egyetlen ijesztő könyv, amit olvastam.)

27. Hány éves voltál, amikor megnézted életed első horrorfilmjét? Mi volt az?
Még nem láttam egy horrorfilmet sem. Túl ijedős vagyok hozzájuk, egyesek szerint pedig túl rózsaszín hozzá a lelkivilágom. De igazából nem is vágyom rá, hogy megnézzek bármennyit is.

28. Mi volt az első Halloween jelmezed/minek szeretnél beöltözni?
A Sugar Skull sminkek nagyon tetszenek. Tuti valami olyat csinálnék, és felvennék valami fekete ruhát mellé, aztán mennék csokit gyűjteni.

29. Lesz valami különleges esemény, amin részt veszel idén Halloweenkor?
Pihenés, ez higgye el mindenki, egy nagyon különleges eseménynek számít.

30. Szerinted mi a leggyakoribb hiba, amit szerinted mindig elkövetnek a horrorfilmekben?
Talán az, hogy szétválnak. Bár még egyet se láttam, de azt tudom, hogy mindig hiba, ha egy csoport szétválik egy ilyen filmben, mert akkor valaki egészen biztosan meghal.


Az újabb kihívottam pedig nem más, mint: Kykky. Remélem ő is örömét fogja lelni ebben a TAG-ben.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése